Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 147/156/ГТ, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Благодаря. Аз пипах всички възможни дебели тръби, ама после се наложи да тръгна Сега ще знам поне коя.
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115 к.с. 85 кw. 2004 г.

    Comment


    • Може и да е за смяна, защото днес около 5-6 минути след като запалих държах тръбата и не загря изобщо. После съм карал бая и не съм видял да качи датчика до 90 градуса.
      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115 к.с. 85 кw. 2004 г.

      Comment


      • Първоначално публикувано от Arteglam Покажи съобщение
        Може и да е за смяна, защото днес около 5-6 минути след като запалих държах тръбата и не загря изобщо. После съм карал бая и не съм видял да качи датчика до 90 градуса.
        Вероятно не си разбрал, какво съм казал в този пост.

        Вероятно се изразявам неясно.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • Ами това съм разбрал. Не се загря изобщо рязко. Може да не съм изчакал достатъчно.
          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115 к.с. 85 кw. 2004 г.

          Comment


          • Първоначално публикувано от Arteglam Покажи съобщение
            Ами това съм разбрал. Не се загря изобщо рязко. Може да не съм изчакал достатъчно.
            Ама ти каза, че тръбата не загряла изобщо. Под това аз разбирам, че не се е затопляла плавно а е била студена в продължение на няколко минути. По-натам ти не си изчакал повече.
            А именно това е признак, че термостатът е здрав.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • Добре. Ще направя пак проверка тогава ;]
              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115 к.с. 85 кw. 2004 г.

              Comment


              • Пробвах днес. Чаках около 10 мин. Само бавно се затопляше тръбата. Предполагам значи, че е зле положението. То освен, че ми качва разхода на гориво като не е загряла колата нещо друго фрапиращо има ли, за да знам в каква поредност да го сложа към другите ремонти, които имам да правя.
                Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115 к.с. 85 кw. 2004 г.

                Comment


                • На 90+ % от новия внос термостатите са смяна.
                  Купувай Behr и да ти е мирна главата.

                  И си активирай Aux heater-а, че скоро ще захладнее (уж).

                  К'во е аукс хийтър ?
                  ex - 147 16v multijet

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Arteglam Покажи съобщение
                    Пробвах днес. Чаках около 10 мин. Само бавно се затопляше тръбата. Предполагам значи, че е зле положението. То освен, че ми качва разхода на гориво като не е загряла колата нещо друго фрапиращо има ли, за да знам в каква поредност да го сложа към другите ремонти, които имам да правя.
                    Зле е за мотора - износват се най-вече бутала, сегменти и цилиндри.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • Добре бе, аз карам 156 1.9 16V. При мен много рядко температурата се мърда от 70 градуса. Ся ко излиза, че 90 градуса е оптималната температура ?
                      Mercedes S320 W220
                      Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от vgp_sas Покажи съобщение
                        Добре бе, аз карам 156 1.9 16V. При мен много рядко температурата се мърда от 70 градуса. Ся ко излиза, че 90 градуса е оптималната температура ?
                        Провери каква температура мери ECU -то. Индикацията или датчикът и може да не работят добре. Или измери температурата с друг термометър.

                        Не е нормално термостатът да отваря под 78 гр. Тъй че ако той е изправен, не би трябвало температурата да е около и под 70.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от vgp_sas Покажи съобщение
                          Добре бе, аз карам 156 1.9 16V. При мен много рядко температурата се мърда от 70 градуса. Ся ко излиза, че 90 градуса е оптималната температура ?
                          По някакви спомени, вътре не показваше много коректно,т.е. около с 10гр по-малко. Отделно имаш и други глезотии които мога да ти пиша на лично, ако ми направиш снимки на буксата за темпомата. Услуга за услуга
                          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                          Горе главата, нищо че е празна...

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от vgp_sas Покажи съобщение
                            Добре бе, аз карам 156 1.9 16V. При мен много рядко температурата се мърда от 70 градуса. Ся ко излиза, че 90 градуса е оптималната температура ?
                            не точно - 90 градуса е идеалната и ако всичко ти е наред точно толкова трябва да показва
                            Alfa Romeo 146 1.9 JTD 105+++ EX
                            Peugeout 2.2 HDI 133+++
                            Alfa 159 +++ next

                            Comment


                            • Странното е, че като си взех колата преди 3 седмици и като, че ли си загряваше нормално до 90. Последната седмица започна да показва ниски градуси.
                              Да попитам един леко глупав въпрос ;] Кога гори колата повече по баир надолу - когато е на свободна или като е на скорост. Защото компютъра ми показва еднакво
                              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115 к.с. 85 кw. 2004 г.

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Arteglam Покажи съобщение
                                Странното е, че като си взех колата преди 3 седмици и като, че ли си загряваше нормално до 90. Последната седмица започна да показва ниски градуси.
                                Да попитам един леко глупав въпрос ;] Кога гори колата повече по баир надолу - когато е на свободна или като е на скорост. Защото компютъра ми показва еднакво
                                Компа не те лъже....дали е на скорост или на свободна.....подаването на гориво е едно и също, ако не даваш газ.....по добре спускай на скорост....иначе ебаваш спирачките......
                                По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                                https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                                Comment

                                Working...
                                X